Wartość marki PZU na pierwszym miejscu

Wartość Towarzystw Ubezpieczeniowych spada

Jak wynika z najświeższego rankingu najcenniejszych marek w Polsce, wartość marek ubezpieczeniowych spadła w stosunku do rankingów do lat poprzednich.

Najwyżej spośród wszystkich ubezpieczycieli uplasowało się PZU na 5 miejscu rankingu, z wartością marki wyceniona na 2302,6 mln zł (2330,1 mln zł przed rokiem zajmując 4 lokatę). Kolejne miejsce, odległe 27, zajmowała Warta wyceniona na 463,3 mln zł (537,8 mln zł rok wcześniej i 25 miejsce). Kolejnym Towarzystwem jakie znalazło się w rankingu to Ergo Hestia, która zajęła 42 miejsce z wartością wycenioną na 315,4 mln zł (w poprzednim roku 42 miejsce i 327,1 mln zł). Ostatnią marką ubezpieczeniową jaka znalazła się w rankingu jest Compensa, która zajęła 94 miejsce (81 w roku 2013) oraz oszacowana została na 132,2 mln zł (w roku poprzednim 154,3 mln zł)

5.00 avg. rating (99% score) - 2 votes